2018 suunnitelmia

SML:n hallitus on järjestäytynyt ja jakanut vastuualueet sekä edustus- ja tarkkailijapaikat kuluvalle vuodelle. Hallitus jatkaa toimintaansa hyväksi havaituilla parivetoisilla projekteilla. Useat projektit ovat tuttuja edellisvuosilta, lisäprojekteina kuitenkin 2018 vaali- ja strategiaprojektit.

2018 järjestetään NLY:n ja Lääkäriliiton valtuuskuntien vaalit ja SML on näissä vaaleissa tiiviisti mukana. Katseet kohdistuvat myös Duodecimin valtuuskunnan vaaleihin, jotka järjestetään alkuvuodesta 2019. 2018 uudistetaan myös SML:n pitkänlinjan strategia ohjaamaan liiton toimintaa. Projektiin osallistetaan kaikkia jäsenseuroja. Myös seurantaprojektit KARVI:n ja ammattihenkilölain uudistamisen suhteen jatkuvat.

Suomen Medisiinariliitolla on edustus- ja tarkkailijapaikkoja useissa eri valiokunnissa, työryhmissä ja jaoksissa. Edustus- ja tarkkailijapaikat -sivulta löytyy listattuna liiton vuoden 2018 edustajat kussakin elimessä. Hallitus 2018 -sivulla voi myös käydä tutustumassa vuoden 2018 toimijoihin.