Suomen Medisiinariliiton Kevätliittokokous 2013

Suomen medisiinariliiton kevätliittokokous pidetään tulevana viikonloppuna 13.4-14.4.

Kevätliittokokous alkaa klo 9 lauantaina. Lauantaina ohjelmassa on sääntömääräisten asioiden läpikäynti, Vuoden syväriohjaaja -palkinnon jakaminen, sekä työryhmätyöskentely.

Tämän kevään työryhmiä ovat Kollegiaalisuus-työryhmä, Ylioppilaskunta-työryhmä, Halloped-työryhmä, sekä Hallinnon työryhmä. Lauantai huipentuu illalla pidettävään iltajuhlaan.

Sunnuntaina kokous jatkuu kello 9:00 SML:n ja FiMSIC:n tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen käsittelyllä. Tämän jälkeen käydään läpi työryhmien tulokset ja niiden perusteella tehtävät toimenpiteet. Liittokokouksen arvioidaan loppuvan kello 11:00 paikkeilla.

Kokouspaikkana on Meilahden sairaala-alueella sijaitseva Niilo Hallman-sali. Meilahden sairaala-alue sijaitsee noin 4 kilometriä Helsingin keskustasta pohjoiseen. Kokouspaikkana on Meilahdessa Niilo Hallman -sali Lastenklinikalla, jonka sisäänkäynti on Lastenklinikan itäisessä päädyssä Stenbäckinkadun puolella. Useat linja-autot Rautatieasemalta Elielienaukiolta kulkevat läheltä lastenklinikkaa. Ohjeet rautatieasemalta löytyvät täältä.

Kokouspaikalla tarjotaan aamiaista molempina kokouspäivinä. Lounasruokailu tapahtuu HYKS:n ruokalassa, jonne siirtyminen tapahtuu yhteisesti. Otathan opiskelijakorttisi mukaan!

Iltajuhla
Liittokokouksen iltajuhlaa vietetään sitsitunnelmissa Thoraxin kerhohuoneella Meilahdessa, osoitteessa Johannesbergintie 10. Tarkemmat siirtymisohjeet illan juhlapaikalle annetaan kokouksessa. Majoituksesta tullaan tiedottamaan erikseen kokouksen yhteydessä.
Tärkeitä numeroita:
Soita, jos olet eksyksissä tai muuten vain hädässä!

Veli-Matti Isoviita (puheenjohtaja) 050 529 0134
Kristian Taipale 0445553123