SML:n vuoden 2016 hallitus on valittu!

Suomen Medisiinariliiton ensi vuoden hallitus valittiin syysliittokokouksessa 29.11.2015.

Vuoden 2016 puheenjohtajaksi valittiin Henni Hiltunen (TLKS), pääsihteeriksi Teemu Karjalainen (KuoLO) ja tiedotussihteeriksi Lauri Heiskanen (TLK). Hallituksen jäseniksi valittiin Matias Mäkinen (Thorax), Joel Telkkä (LKS), Inari Natri (LKS), Tapio Turpeinen (TLKS), Suvi Koskinen (TLKS), Krista Korja (TLK), Sanna Backman (TLK), Tiina Laiterä (KuoLO), Ossi Syrjänen (KuoLO), Olli Veikkola (OLK) ja Maaret Laakso (OLK). Hallitukseen ulkomaisten jäsenseurojen edustajaksi valittiin Mikko Kupila (RiSLO) ja varaedustajaksi valittiin Jesse Karppinen (TasLO). FiMSIC:n edustajaksi valittiin Aleksi Saarela (TLKS, FiMSIC puheenjohtaja 2016) ja hänen varaedustajakseen Visa Mikkola (LKS).