Medisiinariliitto etsii Vuoden työpaikkaa ja Kandiystävällisiä terveyskeskuksia

Joka vuosi Medisiinariliitto kerää tietoa pidetyistä kesätyöpaikoista. Nyt on jälleen aika valita Vuoden työpaikka 2021 sekä Kandiystävälliset terveyskeskukset 2021.

Vuoden työpaikka: Vietitkö kesäsi Suomen parhaassa työpaikassa? Oliko auttavaa kättä tarjolla ja tunsitko olevasi työyhteisön arvokas jäsen? Auta meitä kertomaan se heille!

Kandiystävällinen terveyskeskus: Medisiinariliitto valitsee tänäkin vuonna kandiystävällisiä terveyskeskuksia. Kyselyssä painotetaan seuraavia kriteereitä:

• Perehdytys on järjestetty hyvin
  • Työmäärä on kandille sopiva
  • Seniorituki on järjestetty hyvin
  • Palautetta tehdystä työstä saa pitkin kesää
  • Työilmapiiri on vastaanottavainen, ja työssä jaksamista tuetaan
  • Koulutusta oli järjestetty ja tähän mahdollista osallistua

Linkki kyselyyn löytyy kandiseurojen kautta tulleesta sähköpostista! Voit täyttää joko vain toisen tai molemmat kyselyn osiot (Huom! Vuoden työpaikan ei tarvitse olla terveyskeskus). Kyselylomake on auki ti 7.9.2021 asti. Palkintojen saajat valitaan Medisiinariliiton syysliittokokouksessa marraskuussa.