Hae Suomen Medisiinariliiton hallitukseen!

Suomen Medisiinariliiton hallitus vuodelle 2016 valitaan Medisiinariliiton syysliittokokouksessa 28.-29.11.2015. Suomen Medisiinariliitto suomalaisten lääketieteen opiskelijayhdistysten keskusjärjestönä edustaa lääketieteen opiskelijoita ja edistää ja valvoa heidän yhteisiä etujaan erityisesti opinto-, ammatti- ja sosiaalikysymyksissä. Medisiinariliiton hallitukseen valitaan jokaisesta Suomessa toimivasta kandidaattiseurasta kaksi hallituksen jäsentä ja lisäksi puheenjohtaja, pääsihteeri ja tiedostussihteeri.

Suomen Medisiinariliitolla on kuukausittain keskimäärin yhden tai kahden päivän mittainen viikonloppukokous. Kokousten välissä hallituksen jäsenet toimivat sektoreittain ja valmistelevat kokouksissa käsiteltäviä asioita. Hakeminen tapahtuu vapaamuotoisella hakemuksella. Hakemukset hallituksen jäseniksi toimitetaan kandidaattiseuran puheenjohtajistolle tai Medisiinariliiton hallituksen paikallisille jäsenille.

Puheenjohtajan, pääsihteerin ja tiedotussihteerin mahdolliset hakemukset toimitetaan Medisiinariliiton hallituksen puheenjohtajalle Otso Arposelle 14.11.2015 mennessä osoitteeseen otso.arponen@kuh.fi. Tutustu alla oleviin tehtävänkuvauksiin.

Tehtäväkuvaukset 2016