Hae SML:n hallitukseen!

Suomen Medisiinariliiton hallitus vuodelle 2017 valitaan syysliittokokouksessa 12.-13.11.2016.

Suomen Medisiinariliitto suomalaisten lääketieteen opiskelijayhdistysten keskusjärjestönä edustaa lääketieteen opiskelijoita, edistää ja valvoa heidän yhteisiä etujaan erityisesti opinto- ja ammattikysymyksissä. Medisiinariliiton hallitukseen valitaan jokaisesta Suomessa toimivasta sekä ulkomaisten kandidaattiseurojen edustaja, puheenjohtaja, pääsihteeri ja tiedotussihteeri.

Suomen Medisiinariliitolla on kuukausittain keskimäärin yhden tai kahden päivän mittainen viikonloppukokous. Kokousten välissä hallituksen jäsenet toimivat vastuualueittain ja valmistelevat kokouksissa käsiteltäviä asioita.

Lisätietoja puheenjohtajan, pääsihteerin ja tiedotussihteerin tehtävistä saa nykyisiltä toimijoilta (puheenjohtaja Henni Hiltunen hetuhi(a)utu.fi, pääsihteeri Teemu Karjalainen teemukar(a)student.uef.fi, tiedotussihteeri Lauri Heiskanen lauri.heiskanen(a)fimnet.fi).

Hakemukset puheenjohtajaksi, pääsihteeriksi ja tiedotussihteeriksi toimitetaan Medisiinariliiton hallituksen puheenjohtajalle Henni Hiltuselle viimeistään 11.11.2016 osoitteeseen hetuhi(a)utu.fi.

Hakeminen paikallisvirkailijaksi tapahtuu kussakin kaupungissa kandiseuran käytäntöjen mukaisesti, kysy lisää oman kaupunkisi SML-edustajalta.