Ilmoittaudu SML:n kevätliittokokoukseen

Suomen Medisiinariliiton kevätliittokokous (tuttavallisemmin liittarit) järjestetään tänä vuonna lauantaina 1.4.2017 Kuopiossa! Kevätliittokokouksessa sääntömääräisesti käsitellään liiton ja sen valiokuntien toimintakertomukset ja tilinpäätökset, sekä kuullaan Medisiinariliiton syysliittokokouksen jälkeisestä toiminnasta.

Liittokokous alkaa lauantaina 1.4. kello 9.30 tarjottavalla aamupalalla ja virallinen kokousohjelma päättyy samana päivänä kello 17 mennessä. Tämän jälkeen vuorossa on iloinen iltajuhla, ja sunnuntaina kotiinlähtijöille tarjoillaan vielä yhteinen brunssi. Kandimajoitus järjestyy kuopiolaisten kollegojen puolesta.

Ilmoittautuminen kokoukseen tapahtuu kootusti seuraavan linkin takaa: https://goo.gl/forms/cJOwLomeloXhjOEp2

HUOM! Tarkista oman kandiseurasi ilmoittautumisen deadline seurasi tiedotuskanavista. SML:n jäsenseurojen tulee vahvistaa liittariedustajansa omissa hallituksen kokouksissaan ja tämän vuoksi ilmoittautuminen saattaa päättyä toisissa seuroissa muita aiemmin.