SML etsii vuoden syväriohjaajaa 2017

Suomen Medisiinariliitto jakaa keväisin Vuoden syväriohjaaja -palkinnon, jonka saajaksi kaikkien lääkiskaupunkien opiskelijat voivat jättää ehdotuksia. Oletko juuri sinä saanut syväreihisi valtakunnan parasta ohjausta? Vai onko kenties kaverisi syväriohjaaja erityisen innostava tai osaava?

Anna ehdotuksesi vuoden syväriohjaajaksi 18.3. mennessä täällä: https://goo.gl/forms/XC2rM6hlsKXoe3nl1 – se vie vain muutaman minuutin!

Viime vuonna palkinto lähti Jarmo Gunnille Turkuun. Jättämällä hyvin perustellun ehdotuksesi voit ohjata palkinnon tänä vuonna omaan kotikaupunkiisi. Tässä alla vielä viime vuosien parhaat syväriohjaajat:

• 2016 Jarmo Gunn, Turku
  • 2015 Antti Kämäräinen, Tampere
  • 2014 Teemu Murtola, Tampere
  • 2013 Solja Niemelä, Turku
  • 2012 Erika Jääskeläinen, Oulu

SML:n hallitus tekee palkinnonsaajasta esityksen saatujen ehdotusten perustella ja SML:n liittokokous valitsee voittajan. Ohjaajan ilmiantamisen lisäksi voit siis vaikuttaa vielä osallistumalla 1.4. järjestettävään kevätliittokokoukseen Kuopiossa. Tietoa liittareille ilmoittautumisesta tulee ainejärjestösi sähköpostilistalle lähiviikkoina, joten stay tuned!