Syysliittokokous 2018

Syysliittokokous järjestettiin kuvankauniissa Oulussa aurinkoisena viikonloppuna Marraskuun lopussa. Liittokokous vahvisti Medisiinariliiton strategian vuosille 2019-2021 sekä 2019 linjapaperin. Myös sääntömääräiset talousarviot sekä toimintasuunnitelmat käytiin läpi ja hyväksyttiin.

Lauantaina FT Pauli Ohukainen luennoi liittokokoukselle otsikolla ”Hoito, usko vai huuhaa – tiedon keruu ja jakaminen”. Kiitokset Duodecimille luennon mahdollistamisesta. Paulin Tervettä Skeptisyyttä -blogi on tutustumisen arvoinen!

Kokousväki virkistyi sitsien äärellä Oulun Walhallassa ja jatkoi virkeänä sunnuntaina kokousta. Kokouksessa valittiin vuoden 2019 toimijat:

Hallitus 2019

Onnittelut valituille!

Kiitokset MediApu, Duodecim, Semper liittokokouksen tukemisesta. Kiitos Oulun Lääketieteellinen Kilta kokouksen järjestämisestä!