Vuoden 2018 Työpaikka – Kauhajoen terveyskeskus

Suomen Medisiinariliitto on palkinnut syysliittokokouksessaan Vuoden Työpaikaksi Kauhajoen terveyskeskuksen. Perinteisesti syksyllä käynnistettiin kysely, jossa etsittiin kandien keskuudesta vuoden parasta työpaikkaa. Työpaikkaa etsiessä kysyttiin sekä numeroarvosanaa muun muassa seniorituesta, perehdytyksestä sekä työilmapiirista että sanallisia perusteita.

Kauhajoelta saatiin useita hyvin perusteltuja ehdotuksia, jossa Kauhajoki sai kiitosta hyvinvoinnin ja jaksamisen huomioimisesta sekä työkuvan vaihtelevuudesta. Myös perehdytys, seniorituki ja työilmapiiri olivat kunnossa ja ”kandius” oli otettu huomioon.

Medisiinariliitto on hyvin iloinen, että tälläisia työpaikkoja löytyy Suomesta ja jatkamme näiden metsästystä jälleen ensi vuonna. Suuret onnittelut!